Udruženje za tržišne komunikacije Srbije, na svečanosti povodom svog 57. rođendana, uručilo je priznanja najboljim marketinškim stvaraocima u 2017. godini, a kampanja Tragovi koju je uradila agencija Publicis one – Leo Burnett sa Autonomnim ženskim centrom, dobila je dva srebrna priznanja – u kategoriji outdoor kampanje i u kategoriji društveno odgovorne kampanje, neprofitni sektor.
Tamara Grujić, voditeljka na RTS-u, koja je dodeljivala priznanja u kategoriji društveno odgovornih kampanja, čestitala je svim dobitnicima i rekla da, u duhu priznanja koje ona dodeljuje, mora da istakne da živimo u liberalnom kapitalizmu i da je važno da podstičemo korporativni sektor na to da ulaže u društveno odgovorne ideje.
Autonomni ženski centar se zahvaljuje UEPS-u na dodeljenim priznanjima, a pre svega timu iz agencije Publicis one – Leo Burnett koji su osmislili kampanju Tragovi i kompaniji Alma Quatro koja je podržala njenu vidljivost.
Spisak svih dodeljenih priznanja dostupan je na sajtu UEPS-a.